Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • Onze school
    • Waarom De Fakkel
    • Welke kinderen gaan naar De Fakkel
    • Hoe lang blijft een kind op De Fakkel
    • Onderwijsinspectie
    • Expertisecentrum De Fakkel
  • Samen leren met plezier
    • Onze visie
    • Samen
    • Leren
    • Plezier
    • Multicultureel
    • Het Rinket
  • Praktische organisatie
    • Vervoer naar school
    • Schooltijden
    • Vakantie en studiedagen
    • Directie en team
    • Informatiebrochure
    • Tabijn
  • Expertisecentrum
    • Intake
    • Ontwikkelingslijn
    • Taalstadia
    • Traumasensitief lesgeven
    • Kleuters
    • Groep 3 t/m 8
  • Contact
    • Contactgegevens
    • Kennismaken

Samen


  • Onze visie
  • Samen
  • Leren
  • Plezier
  • Multicultureel
  • Het Rinket

Samen

Kinderen leren overal en van iedereen. Op school leren ze veel van hun leerkracht, maar ook van elkaar. Hier spelen we op in door leerlingen samen te laten werken. Coöperatief werken heeft een positieve invloed op de motivatie en betrokkenheid van kinderen en hun sociaal emotionele ontwikkeling. Wij willen samen met ouders verantwoordelijk zijn voor het leerproces van de leerling.

Samenwerken met betrokken ouders met wederzijds begrip voor elkaars verantwoordelijkheid in opvoeding en onderwijs vinden we belangrijk. Dit willen we bereiken door open communicatie met ouders en een toegankelijke school.

 



Uitgelicht

Het Rinket

Informatiebrochure

Ouderportaal Social Schools

Onderdeel van Tabijn

Onze school Waarom De Fakkel Welke kinderen gaan naar De Fakkel Hoe lang blijft een kind op De Fakkel Onderwijsinspectie Expertisecentrum De Fakkel
Samen leren met plezier Onze visie Samen Leren Plezier Multicultureel Het Rinket
Praktische organisatie Vervoer naar school Schooltijden Vakantie en studiedagen Directie en team Informatiebrochure Tabijn
Expertisecentrum Intake Ontwikkelingslijn Taalstadia Traumasensitief lesgeven Kleuters Groep 3 t/m 8
Contact Contactgegevens Kennismaken
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools