Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • Onze school
    • Waarom De Fakkel
    • Welke kinderen gaan naar De Fakkel
    • Hoe lang blijft een kind op De Fakkel
    • Onderwijsinspectie
    • Expertisecentrum De Fakkel
  • Samen leren met plezier
    • Onze visie
    • Samen
    • Leren
    • Plezier
    • Multicultureel
    • Het Rinket
  • Praktische organisatie
    • Vervoer naar school
    • Schooltijden
    • Vakantie en studiedagen
    • Directie en team
    • Informatiebrochure
    • Tabijn
  • Expertisecentrum
    • Intake
    • Ontwikkelingslijn
    • Taalstadia
    • Traumasensitief lesgeven
    • Kleuters
    • Groep 3 t/m 8
  • Contact
    • Contactgegevens
    • Kennismaken

Intake


  • Intake
  • Ontwikkelingslijn
  • Taalstadia
  • Traumasensitief lesgeven
  • Kleuters
  • Groep 3 t/m 8
Intake

Bij de instroom van een nieuw kind zal er gedurende de eerste vier weken informatie verzameld worden. Het intakegesprek is de eerste stap bij het starten van een passend onderwijsaanbod voor de leerling. Het levert informatie op die van belang is om zowel belemmerende als bevorderende factoren van de omgeving en het kind in beeld te krijgen. Om zo helder te hebben wat er van de taalontwikkeling verwacht mag worden. 

Intakeformulier nieuwkomers


Uitgelicht

Het Rinket

Informatiebrochure

Ouderportaal Social Schools

Onderdeel van Tabijn

Onze school Waarom De Fakkel Welke kinderen gaan naar De Fakkel Hoe lang blijft een kind op De Fakkel Onderwijsinspectie Expertisecentrum De Fakkel
Samen leren met plezier Onze visie Samen Leren Plezier Multicultureel Het Rinket
Praktische organisatie Vervoer naar school Schooltijden Vakantie en studiedagen Directie en team Informatiebrochure Tabijn
Expertisecentrum Intake Ontwikkelingslijn Taalstadia Traumasensitief lesgeven Kleuters Groep 3 t/m 8
Contact Contactgegevens Kennismaken
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools